lördag 11 februari 2012

Födelsedagsmiddagen

Födelsedagsmiddagen e nu avklarad och vi e på väg hem. Vart en trevlig kväll med massa mys, god mat, trevligt sällskap, god dricka och god tårta. Okej, jag tyckte väl inte riktigt att förrätten var så god, då det var morotssoppa. Morötter e något jag verkligen inte kan äta. Men smakade gjorde jag iaf. Det e väl huvudsaken?

Men förrätten va ju som sagt morotssoppa med apelsingrädde och smörgås.
Varmrätten var ungstektlax med hemgjord potatissoppa och sallad.
Efterrätten var kakor och tårta. Riktigt gott. Synd att dom e så jävla duktig på att baka. Det hade varit så otroligt mkt lättare att låta bli att smaka på de då. Men så otroligt gott. MMMMM

Alla som var där var Sara, Johan, Erik, Ludde, Anna-Karin, Birgitta och Kalle. Trevlig var det men även mysigt. Efter maten satte sig alla utom jag o Sara i vardagsrummet. Vi satte oss i mellanrummet som jag kallar det och pratade. Efter en stund gick vi och gjorde dom sällskap så det blev melodifestivalen, och jag har en liten känsla utav att Matilda e glad. Då Ulrik gick vidare. Jag e glad över att Di leva inte gick vidare.

Usch ne han tål jag inte. Han e inte riktigt bra :P inte ens lite. Så jag e bara glad över att han inte gick vidare.

Innan vi åkte hem nu så åkte vi till mamma o papa och hämtade en dator som vi ska se om vi får till Internetuppkopplingen på, och vi fick ett otroligt fint överkast av dom från Thailand. Ska knäppa kort på det och lägga ut de imorgon. Så nu skulle vi behöva köpa lite större kuddar till sängen. Så när ska vi göra de då älskling?

Love






Inga kommentarer: