torsdag 2 februari 2012

Vinterfestivalen

Vi var på vinterfestivalen igår med eriks mamma o pappa. Gick på rådhuset o såg en ljusshow. O sen ner mot stan. De va väldigt fint o så. Men kallt. De va väl närmare -15 igår. Den kylan e man ju inte riktigt van vid. Men efter de så blev de lilla siam för lite middag. Snälla svörföräldrar man har som bjöd oss på middag. Så vi tog o skjutsade hem dom eftersom att båda hade tagit bussen in.

Idag har jag jobbat på coop forum med o dema. Känns bra. Kanske inte riktigt se jag vill, men de e ett jobb så jag överlever varje månad o de e huvudsaken. Men mina ben för nog lite varje gång. Så någon som har något tips på hur benen ska bli mindre öm o fötterna otroligt onda?
Tar gärna emot förslag!

Gissar på att jag ska sova om jag ska jobba imorgon?! Men först ska jag läsa lite twilight :D








Inga kommentarer: