fredag 10 februari 2012

Vågen och siffrorna som betyder mycket

Idag har jag varit o demat igen. Idag var det lite mer folk än vad det blev igår. Så tiden gick snabbt.
Men dagen började inte bra. Då jag dumt nog ställde mig på vågen och såg att jag gått upp 2 kg under natten. Hela min dag förstördes. De kan jag verkligen lova.
Den vågen var nog ett dumt inköp. Men jag hoppas att jag inte börjar väga mig 1316 ggr om dagen.
Som E sa . Bry dig inte om siffrorna. Men siffrorna betyder otroligt mkt. Nästan lite för mycket. Men moodifast here er Come. 3 ggr om dagen? Både jag o E ska köra nu. Ska också röra på mig massa massa mer än vanligt.

Nu ska jag sova. Börjar bli trött. Eller kanske ska läsa de e ju helg nu då får jag läsa lite längre än vanligt. ;-) Förstår inte vad Erik menar med att jag ska ta o vända på dygnet då jag ska jobba på dagarna.

Så nu ska jag läsa :D

Love

Inga kommentarer: