tisdag 28 februari 2012

Träning

Funderar på om jag ska gå på gymmet o springa lite. Och ta med mig sara, om hon e vaken vill säga ;-)
Men fick ju sagt till mig när jag var på massage att jag inte skulle springa eller köra tunga lyft. Då jag har muskelinflammation i nacken och axlar. Så simma e ngt jag ska göra istället. Men jag har inga badkläder. Så vet inte om de skulle vara så uppskattat att gå dit o bada naken ;-)

Men jag vill komma igång riktigt o börja men vårat proteinpulver o kunna gå ner mina 4 kilon :-) går jag ner dom o håller mig där kommer jag vara nöjd sen :-)

Men fick ju en sportbh av Erik o skulle visa hur jag såg ut i den. O min syster såg bilden, hennes kommentar var "magrutor där" antingen har hon otroligt dålig syn eller så försökte hon bara vara snäll, tur hon e så söt :-) För Inte kan jag ha magrutor. Nej nej.


Inga kommentarer: