fredag 10 februari 2012

Pms, dema, förkylning?!

Ligger man här i sängen bredvid min älskade sambo som sover, o snarkar så sött. Men jag e lik sömnlös som jag var för nån månad sen. Blä. Inte roligt alls. Tv:n kan ja inte slå igång så Erik vaknar av den.

Idag har jag iaf jobbat med o Dema. Visst gick de bra, men så otroligt lite folk. Men de va även en otroligt liten affär där det inte är så mycket folk i omlopp. Men med den värk jag hade i mage o rygg, och lite pms syndrom så gjorde jag de bra ändå när det kom en tant o skrek mer eller mindre på mig för att jag inte kunde något. Kunde betydligt mer än henne. Då företaget inte skickat ut blanketter med info av produkten så har jag googlat, så jag e nöjd ändå.! :-) o lugn var jag, sen så såg även underbara sara komma o skulle handla. Så hon kom fram o smakade :-) så kul o se henne så glad :-D

Men va ju sjuk i början av veckan. De har börjat gått över i halsont o förkylning. Jävla förkylning. Ja ja jag tar allt nu istället för under praktiken, som börjar på måndag o pågår i 4 veckor.
Men ska även försöka jobba iaf halva dagar då jag gör praktik. Men 4veckor borde jag väl klara med vissa dagar som kanske kommer vara jobb/praktik från 07.00- 22.00 då praktiken/jobbet slutar för den dagen.

De e något man kan kalla heldagar :)

Nu ska jag testa o göra allt för o sova nån timme iaf :)

Love

Inga kommentarer: