tisdag 7 februari 2012

Serier

Denna dag har varit lugn. Skulle kliva upp tidigt. Men läser ju twilight böckerna nu. Så tidiga kvällarna är över. Då jag ligger o läser fram till 2-3 på nätterna är inte tidiga mornar inte så lätt. ;-)
Men vaknade iaf runt halv tio av att telefonen ringde. Så klev upp, o tittade på lite serier.

Men tillslut åkte vi till hackås för o hämta lite jackor åt mamma o pappa o Matilda då dom kommer hem från Thailand imorgon.

Men innan jag hämtar dom imorgon runt tolv ska jag på intervju o ha en Telefonintervju. Efter att jag hämtat dom ska jag nog däcka på soffan för o sen åka o jobba.

Så just nu ligger jag i soffan och tar det lugnt o vilar. E inte riktigt hundra än. Är mycket bättre. Men energin har inte riktigt återhämtat sig ännu.

Nu blir det gossip girl.

Love

Inga kommentarer: