fredag 3 februari 2012

Nanne, Och GRATTIS MAMMA!

Idag så bjöd Nathalie med mig på Nanne då hon hade två gratisbiljetter dit, 
och så klart följde jag med. SÅ mkt bättre än jag trott.
Aldrig svettats så otroligt mkt på en konsert.
Hon körde ju mest rockklassiker som hon tyckte om och som hon gjort en skiva av,
men även några av sina egna låtar. 

Satt o sjöng, skrek, o ja, still satt jag iaf inte :P Hihi
Men att de ändå var så mycket folk som gick då det var en till konsert inne i stan samma tid i lilla Östersund.
Vinterfestivalen e då bra då blir det lite mer rörelser inne i stan.

Filmade lite, inte de bästa ljudkvaliten eller bildkvaliten då jag fick zooma fullt ut på telefonen, så läggs tyvärr inte ut här!
Men jag hade kul. Så jävla roligt.!

 
Så klart att jag måste ta lite bilder. 
Jag o Nanne så klart. Men ingen autograf, de har jag redan ;) Mohihi

Tack Nattis för en bra kväll!!! <3

---------------------------------------------------------------------

Jag måste ju även skriva GRATTIS underbara mamma! 
Jag hoppas du har det bra i Thailand med Pappa, Matilda, Fredrika och Niklas,
och att dom firade din födelsedag otroligt bra då du fyller jämt.
Saknar er alla, och jag hoppas ni njuter av värmen då det har varit -22 här idag. 
Men din present e nu nästan klar. Men det är svårt att hitta på något du vill ha,

Älskar dig så otroligt mkt mamma, du e den bästa som finns. <3

Hoppas du haft en bra dag, de e du värd!


ÄLSKAR DIG <3




Inga kommentarer: