måndag 13 februari 2012

Sömnlös natt?

Verkar bli en sömnlös natt då jag ligger i sängen och vrider och vänder på mig. Fullmåne i natt eller?
Och inget bra e de på tv heller. Så kanske ska lägga mig i soffan o se gossip girl. Tur det bara e huvudhandledar träff imorgon. Så ska inte vara på sjukhuset förrän kl 13! Men på tisdag börjar jag 06.45, så sover jag inte i natt kanske jag kan sova imorgon natt då jag även ska upp tidigt.

Ja och på tisdag e de alla hjärtans dag. Någon som har planerat något.?? Vi ska bara äta ngt gott och se nån romantisk film. Eller de e nog min förhoppning iaf att vi ska se. Får E bestämma så blir de säkert nån blodig, skräck ;-) men de e helt fel dag o se sånt på ;-)

Ska göra min sista praktik nu i 4 veckor. Jag hade hoppats på att kunna få en plats på psyket igen. Jag trivdes så bra där förra gången. Men icke de. Så blev på sjukhuset istället. På strokeavdelningen för att vara med specifik. Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad jag känner för det. Men det ska säkert gå bra. Bara gå dit med öppet sinne och hoppas man trivs?!

Ne ska väl försöka ta mig till vardagsrummet utan o väcka han som sover så sött breve mig.

Världens underbaraste älskling! Jag älskar dig hur mycket som helst. Är så himla glad att det är du o jag <3

Love

Inga kommentarer: