torsdag 15 september 2011

dålig uppdatering, bröllop och Ladies Night

Japp nu e de verkligen evigheter sen jag skrev. jag vet att de har varit dålig uppdatering. Men jag har haft orsker till de. eller har jag de? 
På kvällarna har ja väl ändå kunnat bloggat? Eller har ja bara struntat i det tro? 
Ja ja vet inte om det är någon ide att skylla på flytten heller som en bortförklaring...

Ja ja, jag har väl bara varit lat. Och tagit hand om allt hemma. och tagit hand om min kära tå.
Som ni läst så bröt jag den för typ tre veckor sen. Men den e bättre. 
behöver inga kryckor längre. och jag både går och jobbar för fullt. Men visst vissa dagar har jag mer ont än vanligt. Men antar att jag får leva med smärtan av och till ett par månader.
Men vet ni vad. Det struntar jag FULLSTÄNDIGT i. 

För nästa lördag då e de bröllop på schemat =) Och jag har äntligen hittat kläder och är toknöjd. 
Och kommer inte att byta. ne inte denna gång. Nu tror jag att jag hittat de ultimata :D 
och högklackar ska ja ha på mig. Jag får väl ta av mig dom om dom börjar göra ont. Men ska man vara fin får man lida pin brukar man ju säga, eller hur?
Och visst jag har köpt en massa klänningar till bröllopet men kommit på när jag ska ha dom. 
En ska jag ha på ett dop i Oktober. Då Eriks kusinbarn döps, japp och även då ska jag ha högklackat.

Men den dagen jag ska ha dom högsta klackarna är i Stockholm. Japp vi ska ner till Stockholm över en natt. Ska gå på ladies night med Johanna. Ska bli så otroligt roligt. så jag hoppas att tiden går fort nu tills den 15 oktober. Och att jag hinner få hem mina skor =) 
Och Erik och Erik ska också med. (jo de e lite jobbigt ibland att dom heter samma, men va fan, lite krångel har väl ingen dött av ;)).
Och dom ska ta hand om Tage och Valter medan vi e på Ladies Night. 
Låter inte det ganska bra???? =) 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja de som hänt under dom veckor jag inte skrivit ngt är väl mest att vi flyttat.
Packat upp. Och vi har försökt att ställa i ordning ett sovrum. Men nej De e icke klart än. Och vi har bott här i två veckor nu :P Hihih 
Men så e de när Erik och Knodde ska göra de så Hightech i sovrummet. Men visst fan kommer det att bli snyggt sen. 
En massa bilder kommer att komma in sen när allt är klart. 

Sen har jag även varit på möhippa. Ja och det var riktigt roligt. 
Mari´s kommentar när man kommer dit är att " det går magsjuka här" 
Men de roligaste var ändå att jag träffade Mari på måndagen innan vi hade den. 
(hon hade två stycken. två veckor i rad). så säger hon det "att nu e den här skiten över så slipper oroa mig över den. Så kan koncentrera mig på att sy. " O ja har nog aldrig haft så svårt att hålla mig för att skratta. För hon visste inte vad som väntade mohihi. Men det vart en lugn och härlig möhippa. Med en massa hantverk. Det som Mari gillar =) 

En massa kompisar har jag även träffat under tiden jag varit hemma och varit sjukskriven. =) så lite roligt har jag haft de iaf :D 

Ja o nu till sist har ja ju legat sjuk i en vecka, jävla hals som har satt stopp för mig att jobba. :/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ne nu ska ja bädda ner mig och tagga in för jobbet imorgon :D Så sov gott alla :) 
Love

Inga kommentarer: