söndag 25 september 2011

Bröllop 24/9-2011

I torsdags så var jag till Johanna och Erik och fick mitt hår fixat,
så nu har jag långt hår igen. Så de var skönt att det var fixat innan bröllopet som var igår.

Åh vilka vackra människor som gifte sig, Mari och Robert passar så otroligt
bra ihop. Allt var verkligen hur lyckat som helst. Men
vi åkte tyvärr hem tidigt, Men Erik var dålig, och jag var tokigt trött.
Men ja hade varit vaken från halv 9 och plockat fram kläder,
sprättat lite i en kavaj o klippt lite i en klänning, och tog hand om Erik,
så att han inte behövde anstränga sig så mkt under dagen.

Runt 13 så åkte vi till Peter och Petra och hjälpte dom att bre 250 st
stutar. Men gissa två gånger vad jag glömde smacka på under kvällen.
EN STUT!!!! men aja ja kan nog smaka på de någon annan gång.
Sen vart de stress efter att Petra gått till frissan, men vi
hann göra oss färdig och var i kyrkan i tid :)

Trodde aldrig att jag skulle vara så blödig, eller jo
det visste ja visst, men ändå!
Var inte långt ifrån tårar under vigselakten, o det lyste om dom båda.
Men tårar det kom det under kvällen då Mari höll sitt tal till Robert.
Men jag tror nog att nästan alla fällde en eller annan tår just då.

Sen vart de fest hela kvällen lång :D
Jag hoppas Mari och Robert hade en bra kväll o natt igår,
och jag måste ju bara få säga Grattis till Robert som även fyller år idag =)















Inga kommentarer: