onsdag 21 september 2011

Nyss kommit hem från skolan, 
och jag har precis fått reda på att vi e bjuden på middag imorgon kväll.
De låter trevligt :) 
O då ska även Johanna hjälpa mig att sätta i löshåret jag ska 
ha tills på lördag :) 
och jag hoppas det sitter tills vi ska ner till Stockholm. 

Men ikväll så ska vi åka till Hackås och fira Birgitta som fyller år.
Men jag hoppas hon inte blir allt för arg att jag inte hunnit 
slagit in presenten. Men vi har inge presentpapper :/
Men som sagt jag hoppas det går bra ändå.

Idag så började vi våran valbara kurs. Men 
det känns verkligen som att det blev så extremt stressigt nu.
Hinna med det, och jag som har saker planerat varje helg i en månad
Och kursen ska vara klar till den 14. Så det 
känns inte som det blir så mycket mer jobb för mig framöver :( 
Jag vill jobba. Jag älskar att jobba. MEN jag har lärt mig de
nu genom den hårda vägen att skolan går först. 

Love

Inga kommentarer: