måndag 19 september 2011

Hösten

Vaknade till lite snabbt när Eriks klocka ringde vid halv 6. 
Men han e väldigt snabb att kliva upp o slå av den.
Japp o halv 6 e lite tidigt för mig, o min skönhetssömn ;) 
Så jag somnade om, och sov riktigt skönt dessutom. 
Men 10 över 6 ringer nån klocka, jag upp snabbt. Hittar inte klockan, 
Rullar runt i sängen och letar en klocka, men ser den ingenstans i
rummet. Den finns inte. Men efter ungefär 5 minuter kanske, 
så tystnar den.
Det måste verkligen vara grannens klocka. Som låter riktigt jävla högt. 
Det måste det vara. Kan inte vara på något annat vis.
För jag har fortfarande inte hittat klockan, men den har
inte ringt nå mer sen dess.

Det är verkligen hur lyhört som helst har jag märkt nu på morgonen.
Iaf så att man hör dom ovanför gå, prata m.m. 
Men de kanske jag ska överleva :D

Så nu när ja ändå e vaken, funderar jag på att ta på mig något varmt o ta 
en promenad. Men ingen Mp3 o ingen telefon med musik i, 
Så e de någon som vill följa med på en promenad kanske? 

Imorgon är det skola igen. Så jag kommer att börja halv 9. :O
Så kanske ska hämta hem cykeln, och gå o köpa mig ett par
vantar idag så att jag inte fryser ihjäl vid bron :/ Brr, de blir ju
oftast väldigt kallt där... Tyvärr. O sen nu när den tråkiga hösten 
är på väg så har ju all värme försvunnit.... TYVÄRR.

Kan det inte vara antingen sommar så man kan få bli brun o sommarfin,
eller vinter så man kan åka slalom, o mysa in sig i skiddressen .:) 

Om det nu blir en kall vinter i år igen så kommer mina 
one piece´s vara mina bästa vänner. 
Och bara få gona in sig i dom och känna att
man slipper frysa :D 

Hösten är så tråkig, det blir så grått och trist. 
Det är som liksom inget som ger en någon energi att göra något alls :/
Man ser bara hur mörkret kommer, och hur alla löven faller. 
Men visst är det så att den är ganska fin ändå med alla färger som är
på alla löv. Men ne gillar inte riktigt hösten jag. 

Love

Inga kommentarer: