söndag 18 september 2011

Stå på sig så går de till slut....

Jag fick ju ett erbjudande om binoglotter hem i brevlådan.
Och tog reda på om jag kunde säga upp premunationen över telefon om jag 
tog den. Och det jag får till Svar var att såklart, inga problem!
Så fick hem ett par bingolottor. och har fått ett brev där 
det står att jag måste skicka ett brev. Inte ett mejl, utan brev om 
man ska avsluta en prenumation. Och det kommer ta upp till 6 veckor 
att avsluta den.
Så jag var dum nog att lita på dom .

Så nu sitter jag och spelar. Men de e ju så tråkigt när man e själv. 
Och ännu tråkigare blir det när man är ett. ETT jävla nr ifrån varje gång. 
Japp även denna gång, idag var jag ett helvetes nr ifrån 
en jävla Volvo. 
Vilken tur att vi inte behöver en bil. Och att vi var så nära en bil
inte rör någon av oss i ryggen. För vem vill få en sån
fin ny bil för kostnaden på en bingolott?

Men funderar på att höra av mig till bingolotto, eftersom jag märkt att om 
man står på sig så kan de gå ändå :D 

För när vi kom till denna lägenhet ringde vi till Com hem och beställde 
internet. Som skulle kosta 399 :- i månaden, och halva priset
de första tre månaderna. Men om vi tog en On Demand-box
så skulle det kosta oss 499 :- i månaden och det första 
halvåret skulle vara gratis.
Men förra veckan fick vi hem en räkning från Com hem på 
en kortavgift på kortet till boxen.
MEN det sa dom inget om. De dom sa, var att vi skulle få allt gratis. 
Så nu har jag bråkat med com hem, och fått bort räkningen :D 

I´m a happy girl :D 

Inga kommentarer: