tisdag 20 september 2011

Tidiga mornar inte min grej!

Igår hade jag fint lunch-sällskap, och
härligt sällskap tills jag skulle iväg och jobba. 
Johanna och Valter var här igår och hälsade på.
Men lugnare liten kille får man nog leta efter. Inte många knyst han gav ifrån sig. 
Men han e ju så söt också.
Så jag kommer ju få snusa så mkt på han framöver :D 
Ska ju till Åre och sen till Stockholm med Nilsson, så de ska nog bli bra :)




----------------------------------------------------------

Idag så var det första skoldagen efter praktiken, eller som jag har gjort,
suttit hemma och pluggat. Men FAAAN vad trött jag var. 
Jag har ju kunnat sovit till kl 11 minst varje dag, men inte idag. 
Hade kunnat sovit till klockan kvart i sju. MEN NEJ,
då ringer mamma och väcker mig halv 7 och säger att hon snart är här! 
Halv 7 :O 
När jag sen ringer henne 20 i 7, då  e hon endast i OPE :O 
Varför mamma, varför? ;D
Men hon kom hit idag innan hon skulle på sin utbildning.

Sen var det skola. o de var en JOBBIG dag. 
Lärarna som var där idag, var riktigt duktig på att prata. Men 
det blev alldeles för mycket. Tror faktiskt inte en enda lyssnade sista timmen?
Jättetaskigt mot dom, jo vi vet. Men vi orkade inte.
O de märktes eftersom folk droppade av från lunch och framåt.

Sen efter skolan har jag jobbat :D 
Men jag missade mannen jag bor med pga det :P,
 men jag hoppas han kommer hem snart. 
Så jag kan få mysa lite iaf, innan han blir för trött o somnar. 
Men det har varit en lång dag. Skola o direkt till jobbet. 
Och det känns.
 I natt hoppas jag att jag sover gott. Riktigt gott :D 

Love

Inga kommentarer: