fredag 16 september 2011

Ica maxi, o ja vi e SEG!

Japp idag var de ju jobb. och tiden gick förundrande fort. 
Nästan för fort. Jag hann inte med riktigt. Eller ja kanske gjorde det. Men det gick mycket snabbare
än det brukar, Vi hann ju göra hur mkt som helst. Eller ja iaf till halv 7. Sen gick hon jag jobbade med och vilade. Occh halv åtta gick hon till en kompis, så då hade ja inte ett dugg o göra. Ja vart själv i köket. 

vid nio kom Knodde och Nathalie och Erik och hämtade mig. Så åkte vi på ICA maxi. Och vi e lika snabb där som vanligt. Eller vänta! ... Det var ju mycket annat där idag så idag tog de tid att gå igenom. Det var fika. Nepp ingen tårta för mig :D Men lite saft iaf. Och eftersom jag o erik e lite nördiga så var vi tvungen att göra tipsrundan som var därinne. Hihi japp, har man inte barnasinnet kvar så vad ska man då göra ;) 

Nu ska jag kanske ta och försöka vara social med alla här hemma. Hur kommer de gå då? 
Somnar säkert i soffan med groggen i handen ;)

Love

Inga kommentarer: