fredag 16 september 2011

Kvinnligt vs manligt

Löshårt ligger fortfarande i sin förpackning.
osytt o o klart. Så kan icke använda de ännu :/ 
Och jag har frågat Mari om hon velat hjälpa mig, men jag vet att hon har så
mycket för det stundande bröllopet så jag tror att jag ska se
ifall jag hittar någon annan. Så det blir en sak mindre för henne.

Men detta med mitt löshår, o att de e oupppackat. Betyder alltså att jag inte kan ha de i,
och att jag har en sån längd på mitt hår nu så att jag inte kan göra något alls.
Så mitt hår sitter i en knut. 
Men jag vet att jag inte passar i det. =(

Men Vafan orkar inte göra mig toksnygg för att jobba.
Jag hoppas Erik vill ha mig ändå ;)

Japp o jag tror Erik kommer bli pass när ja kommer hem ikväll.
Av att jag har hans kläder :P 
Tur dom e skön annars hade ja nog aldrig använt dom.
Så han e utan skjorta o jacka. För dom e nu mina :D


Nu ska jag hitta några snygga skor som jag kan ha 
på mig till jobbet. Lite kvinnlig måste jag ju vara ;)

Inga kommentarer: