söndag 18 september 2011

Kläder

Idag tog vi tag i garderoben, o jag älskar kläder. MEN det finns fan en gräns på hur mycket kläder man vill ha. Ibland kan de fan bli för mycket.! 
Jag tyckte det var mycket redan innan jag Erik 
vände upp och ner på en hel svart säck till. Alltså jag var nog på väg o börja grina. 

Så nu vill jag få bort lite kläder.
Så här kommer lite bilder på det. 
Det är storlek 34/36 och Xs på alla tröjor.
Och 27/34 på byxorna. 
och 75B på behåarna.
Skicka mejl till mickiz.berglund@gmail.com 
om de e någon som vill köpa!!!

















--------------------------------------------------------------

Efter det att Erik hade fått ur alla kläder ur sopsäckarna
så var han inte långt efter med att komma med kameran :P 
Så ja ja får väl bjuda på det idag ;P




 

Love

1 kommentar:

Zewe sa...

Ge mig lite kläder tack ;) / Zewe