fredag 16 september 2011

Jobb, träning

Nu har jag nyss vaknat. O de första jag gör e o bloggar?! Ska ja ta upp detta igen, o bli bättre på o blogga än sist? Man kan ju allt försöka iaf. Får väl hoppas då att de inte blir 3-4 veckor i mellan.

Idag ska jag jobba. Jippie =)  Men det som e så skönt med detta jobb, e att man får sovmorgon. Nej, jag är absolut ingen morgonmänniska. Är sämst på att kliva upp tidigt. Någon som har något tips på hur man kan träna upp de ? Så nu börjar jag jobba kl 3. Men då får man ju jobba på  kvällen, men fick höra att vårat sovrum ska vara klart när jag kommer hem. Så jag hoppas på de. Och då känns de lättare att jobba ;D

min hals är bättre än vad den var för några dagar sen, men inte riktigt bra, Och jag VILL träna. Snart struntar jag i att jag är förkyld. Vill till löpbandet och springa lite. Och träna lite mage tror ja. Tänk o kunna bli lite smalare igen.

Jag är 168 lång och väger 65 kg, det har verkligen gått utför mig nu dom sista månderna. Så nu ska jag fixa till det. Ska strunta i hur ont jag har dagen efter. För träna ska jag. Ska minst ner på 60. Men 50 hade väl egentligen inte gjort något ;P?
Jag tränade ju en gång med Petra, sen blev de så mkt i skolan, och jag bröt ju den där förbaskade tåfanskapet. Så vart uppehåll. Men jag tror att jag kommer fortsätta på fristilen, jag gillar de gymmet. Och nu bor vi ju max 5 minuter bort från det. Så det tar inte alls lång tid att gå dit :)
YEEY! Jag ska se ifall jag får med mig Erik ockå. Kan säga att våra gymkort börjar bli ganska så dyra nu :/ Men kanske ifall jag börjar träna 4 gånger i veckan? så kanske de inte blir så dyrt ändå?

Äh jag vet inte. Funderar på att skaffa ett simkort också, så att jag varvar gymmet med simning.
Eller blir de billigare med att köpa gymkort på stepin?
Nja tror inte de, där e de ju hyfsat så dyrt, och det blir väldigt långt till gymmet, dom dagar jag ska dit.
Så simkort får nog duga. någon som vill med o simma 2 gånger i veckan? 

Love

Inga kommentarer: