måndag 26 september 2011

Skola

God Morgon Alla!

Idag blir de långdag i skolan, det blir det nästan alla dagar denna vecka.
Men de blir så när man har ett hyfsat pressat schema. Tittar vi på grupp 41 o 42 så har dom kanske
tre lektioner i veckan, o vi har två lektioner om dagen för att hinna klart.
O jag ska vara helt ärlig och säga det att jag e stressad. Men löste det sig sist,
så löser det sig säkert nu.

Vi fick ju välja praktikplatser förra veckan, men jag funderar på att söka en
själv, på ett ställe där jag gärna vill vara, men jag vet inte om dom tar emot eller
om man får vara där. Men de märks. Jag kan ju inte få mer än ett NEJ!

Ska försöka få lite ro i kroppen o sätta mig o plugga när jag kommer hem från skolan,
och göra så mycket jag orkar. Erik ska ju iväg o repa också, så att jag blir ju hemma 
själv i några timmar! 

Nu blir de skolan!!! Ha en bra dag alla

Inga kommentarer: