söndag 18 september 2011

Sovrummet e klart

Den här helgen har varit ganska lugn, men lite alkohol har det varit inblandat ändå. Men inte så mkt. 
Ne det kan man väl inte säga att det har eftersom det står en halv öl, en hel grogg och en halv gin o tonic på bordet kvar. De kallar jag bara ren alkoholmissbruk ;) Skärpning nästa gång vetja :) 

Men i helgen blev vårat sovrum klart :D 
Så nu slipper vi soffan.... 
Trodde jag ja. Ne de blev visst en natt till i soffan.
 Så kanske fixat sovrummet för syns skull ;) 
Men allt är inte klart här hemma än, vi ska fixa de sen så ska vi lägga in lite kort på allt :) 

Tack Knodde o Nathalie för all hjälp denna helg =) Och tack Sara för sällskapet igår, =)

Idag ska jag packa upp alla kläder, förhoppningsvis få lite hjälp =)
 Tror inte jag vill ha dom i svarta sopsäckar så länge till :/
Det börjar bli jobbigt att leta kläder, Men va fan, de kan ju inte gå på två dagar o
 bli klar med allt här hemma. 
Vi har ju fixat de viktigaste. Tv, appeltv och datorer,
 Har man det så överlever man. haha :=)

---------------------------------------

Nu e min förkylning snart slut. YEEEY :D Då ska ja gå o träna o gå ner i vikt o bli en sexygirl ;) Eller iaf lite smalare :) Kanske ska pringa iväg idag även fast jag har lite hosta fortfarande? O äta Moodifast fram till bröllopet?? =) 

Ne nu ska vi hoppa in i duschen o sen blir de frukost... Eller för dom som e kinkiga då blir de lunch.


Love

Inga kommentarer: