måndag 24 januari 2011

åt helvete så dålig man e!

Ne fy på mig så dålig jag varit att uppdatera.
Inte riktigt vetat va ja ska skriva om iaf. 
Men nu har jag i alla fall kommit in på utbildningshuset på frösön,
där jag ska läsa klart mina studier för att bli USKA.
Men de e en vecka kvar så har lite tid att förbereda mig på att sitta i skolbänken igen.
Annars i helgen så var vi i hackås... igen :P Jobbade torsdag, fredag o sönda.
På lördagen var vi på 40 årskalas hos eriks kusin.
God mat o riktigt god tårta. Säger ja som inte ens gillar tårta. 
Så de gjorde dom bra :) 
Busade lite med barnen, pratade me alla. o ja bara var.
Brukar ju alltid vara så extremt blyg o inte vilja prata me några.  :P 

imorgon vet ja inte alls va som händer. 
Blir de inte jobb så ska ja väl kanske dammsuga resten av lägenheten ja inte hann med idag.
gå o äta lunch me sandra, kanske se film me sara :) 
O städa kylskåpet så man får plats me en storhandling :P 

i helgen så blir de hackås.... IGEN!
Men jobbar ju även denna helg, 8-14 både lörda och sönda, sen så 7-14 på fredag :) 
o på lörda kväll är de fest. Coutryfest, ska försöka o klä mig som en "glädeflicka"
ne nu ska ja lägga mig o sova så ja orkar kliva upp o äta frukost med min älskling. 

Puss

Inga kommentarer: