torsdag 6 januari 2011

Björnrike

Ja men nu så e vi hemma från fjällen :/ 
fast lite skönt e de faktiskt ändå. Mina knän sa ifrån riktigt rejält idag,
på slutet fick ja inte me mig skidorna åt de hållet ja ville för hade ingen ork kvar.
Fan så less ja blir på mig själv. 

Men väl hemma hos Eriks föräldrar så blev de god gryta,
(förutom svamparna :P)
Men dom fick erik äta upp så ja åt upp allt ändå :P 
Sen vart de ost o kex, eller schex som johan säger :p 
Sen har vi suttit o pratat lite, o sen kom de in en stor tallrik med kokosbollar
med kaffe,

O gott var de, så nu e ja nog mätt för flera dagar framöver. 
Men de blir ju tortilla chips med ost dip o salsa.
O någon bra film så klart.

Vill att våran filmkväll ska börja nu, för under filmen ska ja få fotmassage :D 
Många massage gånger som Erik ska ta igen,
han lovade mig att massera mina fötter varje kväll då jag åt bra. 
Men dom senaste gångerna ja gjort de så har ja inte fått någon :P 
(Får de pga att Erik tycker ja äter lite många gånger,
är ingen stor ätare är ja inte, men de finns ju sina orsaker till det också.
Men de kan vi ta någon annan gång)

Men imorgon så blir de nog inge slalom iaf så då tänkte ja kanske
gå förbi ohälsa på mamma o pappa 
o se hur dom har det.Sen kommer de ju även bli pluggning. 
Vägrar missa på tentan igen.

Lite bilder från dagen!
Erik i värmestugan, o normal vill han tydligen inte se ut på kort ;)

Samma sak me johan, alltid ngt dom gör på korten :P

Fikat som var riktigt efterlängtat.

De här me o ta lite plats de vet vi inte hur man gör ;)

Men i bilen hade ja ju kunna hoppats på att de hade varit lite mera plats till lilla mig :P

Kokosbollarna efter middagen, de där ska vi 5 personer dela på.
Usch så dåligt vi kommer må sen :P

London - big ben klockan birgitta o kalle
fick av oss efter london resan.
Satan så ja längtar tillbaka :)

Ne nu ska ja försöka få in Erik i duschen så
han får duscha så vi kan se film snart. 
  

Puss

Inga kommentarer: