måndag 3 januari 2011

Shopping med hjärtat

Nu är man hemma från staden igen, eller vi bor ju i stan, men aja ni förstår. 
Handlade på en tröja för presentkortet jag fick av Erik 
och ett par pjäxor av presentkortet jag fick av mamma o pappa.
Riktigt nöjd blev jag :D 
Hon på natur kompaniet tyckte ja skulle köpa en "tjej tröja" av den tröjan jag köpte, 
men den satt inte alls bra, o hittade en annan på tjejavdelningen men såg ut som en stoppad 
korv bara eller hur man nu ska kunna förklara :P
   
Det här var tröjan som man såg ut som en stoppad korv i,
eller iaf ja kände mig så. 
 
Den här tröjan blev det o de var tydligen en "Herr tröja". 
Men men de får väl vara så då. 

Pjäxorna köpte jag på sport tjänst i Östersund.
Blev ett par lange, de enda som fattas nu är ett par skidor
och ett par skidglasögon, sen har jag hela outfiten. 
                          



Riktigt nöjd blev ja med dessa pjäxor, får testa o se hur de går o åka i dom bara :)

så här går man runt idag, bara för o kunna gå in pjäxorna lite
och så får man ju ha på sig alla julklappar ;) 



Nu ska vi laga lite mat, sen träning kanske? hm.

puss



Inga kommentarer: