tisdag 25 januari 2011

dimmer med mera :D

Ja idag så har de inte hänt så mkt alls denna dag.
Vaknade när erik klev upp, gick upp o åt lite frukost, sen så när erik gick till skolan,
blev ja lat o gick o la mig igen.... MEN jag somnade inte, utan låg bara och stickade i sängen.
Tror jag blivit fast i stickandet. Hm aja de e roligt :) o nu ser man ju att de går bara man vill :) 
Sen iaf så klev jag upp igen och gick ner på stan och käkade lunch med sandra på åhlens fiket. 
Sen följde ja henne till bussen för hon skulle iväg och jobba. O så blev de en stadstur med min älskling, tobbe o hans tjej.
 Gick hem med de vi handlade. Erik fick idag en blender. En mixer. Så nu kommer de nog att bli mkt
fruktdrinkar. :D 
och jag köpte en ny percing till läppen. Som är lila dessutom :D 
Så nu håller min älskling att koppla in en dimmer i vardagsrummet, så vi slipper tjafsa om att de ska vara tänt eller släckt varje kväll :P 

Ne nu ska vi åka o storhandla.
Kommer in lite bilder sen på de vi handlat idag

puss o kram 

Inga kommentarer: