onsdag 12 januari 2011

OJ

OJ nu var de ett tag sen man skrev.
Jag som trodde jag kommit igång med bloggandet 
riktigt o kunde uppdatera varje dag, men ne.
Men ska försöka igen.

Sen sist ja skrev har vi kommit hem till stan
o våran lägenhet o våran helt underbara säng. 
Tänk er o dela på en 110 säng när man har en 180 
hemma, de blir lite trångt, så då blir de extra skönt att komma hem :)
Men i alla fall så såg våran lägenhet riktigt bombnedslag.
Men försöker ändra på de nu, har storstädat, eller börjat iaf,
köket o toaletten klart o sovrummet o hallen e nu påbörjat. 
Så nu kan de bara bli rent o fint här hemma.

Får se i helgen kanske de blir hackås... igen. 
Har varit där i 3 helger i rad!! o nästa helg ska vi dit,
för då e vi bjudna på eriks kunsins 40 -års kalas. 
Helgen efter det så är det country fest i fåker, 
där min lilla älskling kanske ska spela :)
Då kanske ja får höra ngt annat än dödsmetall, 
de e inte riktigt min musiksmak.

O just ja när vi var i hackås sist fick vi med oss en juicepress av mamma pappa :)
Den blev använd två gånger o nu har vi ställt undan den :P 
Vi som skulle vara duktiga o fixa nypressad
apelsinjuice varje kväll. Men de fungerade ju inte :P 
  
Visst ser de gott ut :D


 
Bjuder även på en bild på mig när ja ser förjävlig ut :P 

Ne nu ska vi sätta oss o se lite film :) 

Puss

Inga kommentarer: