söndag 16 januari 2011

helgen som varit

Som sagt de blev en hackås helg denna helg. 
Men de e ganska skönt ändå. 
Kommit på det att jag är inte riktigt någon statstjej,
gillar mer o kunna gå utanför dörren i typ pyjamas om man ska hämta posten,
eller att man måste sminka sig för o kunna gå utanför dörren.
Så hackås e skönt o åka till ibland :=)
Men i helgen åkte vi hit mest för att våran bil vi köpte,
e inte som den ska. Så lånade mammas bil istället. 
(Historien om bilen är LÅÅÅNG) =(
Tyvärr.
Men lånade mammas bil för att kunna ta mig till jobbet i fåker.
Jobbade 8-14 både lördag och söndag.
Så i veckan så ska ja träffa angelica om ja hinner :) 
följa med mamma på rut med flera på en timmes personlig styling som hon fick av pappa i julklapp .

Sen under helgen i hackås har vi hunnit med o bli bjuden på mat hos mamma
(eller bjöd väl in oss mer eller mindre själva, :P )
En middag med hanna o fredrik. 
O börjat försöka lära mig o sticka :P Tack vare snälla mari som lärde mig.
Så får se hur länge ja har tålamod att hålla på. 

Sen i fredags hade ja tentan, kändes som de gick bra :) 
men har iaf sökt in till utbildningshuset, för känner inte att jag har disciplin o
plugga hemma. :/ 

ne nu ska ja nog försöka vara lite trevlig :)

Puss

Inga kommentarer: