onsdag 5 januari 2011

Lite Fakta om lilla mig

FAKTA
Smeknamn:
Mikaela
Födelsedag: 29 April
Bor: Östersund
Arbete:Inom vården, som tågvärd och pluggar
FAVORIT…
Färg:
Svart, lila o grå
Plats: Dom flesta ställena .
Drog: Godis
Fordon: Sport hojar.
Film: Romantisk komedi
Djur: Hundar o katter.
Affär: Det är olika.
Serie: One tree hill, How I met your mother.
Café: hm, wedemarks?
Skor: Stövlar helst


BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Ja ibland
Skrika: Händer ibland
Sova: Självklart
Drömma mardrömmar: Japp
Drömma sexdrömmar: kan hända nån gång.
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv
Klä dig i svart: Mest svart.
Ha sex: Självklart :)
Hata folk: Hatar e ett starkt ord, så nej, men gillar mindre.
Lita på folk: Litar på vissa.

NÄR…
Åt du senast:
Mackor för 2 timmar sedan
Läste du en bok senast: idag
Var du på konsert senast: för nån vecka sen
Köpte du något senast: I måndags, en tröja o ett par pjäxor
Kysste du någon senast: Idag
Svor du senast: Jag vet inte, förmodligen idag :P
Sjöng du senast: 2010
Klagade du senast: Vet inte


VEM…
Saknar du:
Många som ja vill ska komma tillbaka till jorden.
Rörde dig sist: Erik
Kysste dig sist: Erik
Gjorde dig riktigt glad senast: Erik
Fick du sms från senast:Ulrika


HAR DU…
För många vänner:
Det kan man inte få
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej o hoppas ja slipper.
Några piercings: Öron, läpp,och näsa
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Har nog hänt i yngre dar
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Ja, imorse.
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen:Nej

HUR….
Går du:
som dom flesta i lagom takt :P
Fördriver du tiden: Sitter vid datan, lyssnar på musik, håller på med telefon.
Mycket pengar har du: Tillräckligt
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: Diskmaskin, men ibland kastrullerna när dom inte går in :p
Ofta städar du: Då jag anser att det behövs
Ofta träffar du din familj: När ja e hem o hälsar på.
Mycket äter du: Oftast för lite.


ÄR DU..
Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Det händer
Osäker: Ja
Blyg: Ja tyvärr.
Smart: Tillräckligt
Sentimental: Jodå
Pratglad: Väldigt

Nu vet ni lite mer om mig

1 kommentar:

ann sa...

Den tar jag ;) /ann :P