söndag 30 januari 2011

FEST!!!

Igår var de fest!
O festen var riktigt bra, o rolig,
god mat, gott att dricka o trevligt sällskap. 
och så klart lite sketcher :)
(Synd bara att de bara är mamma o pappa som har korten på sin kamera,
men kort kanske kommer in på torsdag)
Pappa var riktigt snygg i sin dress, o mamma med extremt snygg.
Jag själv kände mig som sagt lite löjlig,
men eftersom jag har världens bästa sambo, så gjorde han som han inte fick. 
Åka och köpa saker till min dress.
Så fick pistolhölster o en vit cowboyhatt. 
Erik, Johan, Henrik och Niklas
spelade några countrylåtar under middagen. 
Och dom fick nog igång alla som det såg ut, så extremt bra dom var.
Och snygga var alla fyra i sina mustascher. 
Sen blev de lite mat, och dans med x-akt och allsång när madde var uppe och sjöng.
Sen blev de även ett rån, men alla som var med i sketchen kunde inte hålla sig för skratt :P 
Men kul var de.
Sen att man själv skulle upp o jobba kl 8 imorse var ju självmant. 
Men de gick bra de med. Men var lite trött, eller de kändes när jag körde.
sen slog tröttheten till när jag kom hem. 

Imorgon så ska ja försöka röja här hemma riktigt, 
börjar ju även skolan imorgon kl 13, så ska försöka få bort disken, tvätten som ligger på sängen nu
som förmodligen kommer bli flyttad till soffan. 
Och hinner jag ska jag även försöka börja rensa min garderob. 
Och sen skolan o sen hem o fortsätta.
Vill att vi ska kunna bo i denna etta utan att de alltid är ett bombnedslag.
och ja de e oftast på grund av mig. Erik e riktigt duktig på att plocka bort efter sig.
Det är ju tyvärr inte jag. inte alla gånger iaf. 

O sen fick vi våran nya efterlängtade micro idag.
den andra gick sönder så lämnade tillbaka den till danne o fick en ny nu i helgen :=) 
Så nu ska ja micra mkt eller vet inte riktigt vad, men ngt blir de något :P 

 Ne nu ska jag vara trevlig med min älskling, :D 


Jag älskar min älskling, och hela min familj hur mycket som helst.

Inga kommentarer: