fredag 28 januari 2011

:(

Ja igår så hade vi ju bestämt o ha en myskväll me middag.
Så gick ner på stan, o handlade lite cider, gick hem o duschade,
medan jag var i duschen så lagade älsklingen mat och jag fick inte komma in i köket efter duschen.
Så vart överraskad med underbart god middag, o riktigt god efterrätt.
O till de satt vi i pyjamas och tittade på en serie :) 
Vi är verkligen bäst på o mysa :D 

Imorgon blir de jobb, o sen blir de fest. Country fest.
Men jag ligger här i sängen o funderar på o skippa den.
När de är utklädnad, så lyckas jag aldrig, ser alltid för jävlig ut.
Men har alltid trott att de varit för att ja aldrig köpt grejer till de riktigt,
nu gick ja o köpte mig en dräkt, inte fan hjälpte den
Tog på mig den på affären, impulshandlade, och sen gick ja hem o testade den,
o testade den igen, men varje jävla gång, ser jag för jävlig ut. 
Så ja kommer ju skämma ut alla ja känner om ja går.
O vissa kommer nog må bra över att man ser så illa ut.
Så den lyckan vill ja inte ge till någon.

Så kanske till och med spenderar min lördags kväll med chipspåsen framför tv:n!
Just nu känns de så iaf. :(

puss

Inga kommentarer: