fredag 7 januari 2011

tålamod inte min grej

Mitt tålamod är faktiskt inte de bästa alls,
vet inte vart de har försvunnit på vägen. 
Men lätt irriterad är ja, många gånger tyvärr.

Som när man ber någon att kanske höra av sig 
för att man har saker o lämna tillbaka, 
men de skjuts alltid upp. 
Så man för göra de till slut ändå. 
De e en av dom många saker som ja blir lätt irriterad på.
Eller när man ber en om en sak, o alltid får svaret JAG SKA, 
men ingenting händer. 
Men mitt nyårslöfte var ju att försöka behärska mitt temperament,
o försöka få längre tålamod, 
o ja ska verkligen försöka me de också.
   
Hade ja haft en penna nu hade ja brutit av den många
gånger om.
Min dator blev tok seg bara så där
o ne nu ska ja försöka hitta på ngt så ja inte e så ja
inte får ngt utbrott snart :P 

Puss

Inga kommentarer: