fredag 14 januari 2011

Tentan e gjord!

Nu är tentan över, eller prövningen, fast de e ju typ samma sak.
Ja som får panik varje gång de blir prov o sätter en spärr på mig själv, 
o efter tio minuter e ja klar, även fast vi har flera timmar på oss o skriva,
men inte idag, av tre timmars tenta tid, så satt ja två, o 
kände verkligen att de kunde behövas. Men jag hoppas verkligen att de gick bra.
 
Skulle försöka lära mig lite latinska ord på benen i människokroppen,
o eftersom ja har en helt underbar sambo så satt han o förhörde mig, 
o till sist kunde ja 22 av 29 av orden eller va benen hette.
Men de var en fråga om skelettet på tentan, o den var inte ens på latin :P 
Men som sagt eftersom ja har verkligen världens bästa sambo,
igår kunde ja inte somna, fast ja var trött. Så han la sig breve mig i sängen 
o kittlade mina fötter tills ja somnade.
Jo ja vet kanske inte de vanligaste sättet o somna på,
men de e ju så skönt o man blir så trött av de :) 
o massage fick ja också. 
 
Vad jag älskar dig ERIK :D <3

Igår hände de faktisk inte så mkt egentligen, förutom att ja e så jävla dum
o trycker i mig en halv glasstårta själv. När ja är laktosintolerant,
Visst ja tål en del, men inte halv.... när fan ska ja lära mig att ja hamnar bara på toa,
o mår dåligt hela dagen efteråt. :/ 
 
Men som sagt de e ju gott :D unna sig ibland ska ja kunna göra,
men ja vägrar äta en halv, kanske en liten bit iaf, 


Ser ut o kunna bli en hackås helg även denna vecka, 
våran bil som vi köpt får vi inte grejerna till verkar de som.
Så nu ska älskling ta o ringa tycker ja,
så vi kanske kan få dom någon gång. 
och nästa helg blir ju en hackås helg. då ska vi ju på 40-års fest,
eller Erik ska iaf, själv fick ja ändrade arbetstider så jobbar kväll nästa lördag. 

ne nu ska ja puscha på erik så han ringer någon gång :)

puss



Inga kommentarer: