onsdag 2 februari 2011

träning

I måndags så började jag på  utbildnings huset på frösön,
där jag forsätter min utbildning om att bli uska.
I måndags så tog ja bussen, var inte riktigt säker på hur ja skulle gå,
och tog den även hem.
Men igår morse så gick ja samtidigt som Erik till och från skolan.
Och jag sagt de att så länge ja kan gå med han så kommer jag göra de,
annars så kommer jag att nog att ta bussen,
eftersom att min HTC är inne på lagning, så har inte en enda låt att lyssna på så då blir de bara tråkigt att gå,
Men idag så gick jag bara halv dag, så fick gå hem själv, och jag gick istället för att vara lat och ta bussen :D 
Kom hem och åt en halv apelsin, den smakade inte alls bra, sen tog jag en banan och en macka med leverpastej på.
O så gick jag på gymmet och körde slut på mig helt och hållet.
Men gud va skönt det var. 
Ska försöka med de iaf två gånger i veckan. 

Och jag fick en sträng tillsägelse när jag hade personligt samtal med en av dom på 
fristilen, dom frågade om hur jag åt när jag var där och pratade,
och visst för ett halv år sen åt jag allt annat än bra.
Så dom sa det att om jag inte äter minst tre gånger om dagen så fick jag inte träna.
För då klarade inte kroppen av det.
Så nu har jag inte tränat mkt alls, men har försökt att få ihop maten och mitt pyske när de gäller maten. 
Så nu äter jag faktiskt iaf tre gånger om dagen, IBLAND 4. 
Men det är när ja är så extremt hungrig på kvällen. 

Är lite fundersam vad händer med mig? 
Varför är jag så hungrig nu???? 

Sitter och tittar på Biggest loser nu.
Och jag ser precis varför jag ska fortsätta att träna!
jag är verkligen LIVRÄDD för att gå upp i vikt.
Jag är nu nere i 62 kilo, FAST då har jag inte tränat, eller ätit mindre utan 
att ja ätit mycket mycket mer än jag brukar. 
Ska jag gå uppe så ska de vara av muskler och inte godis.
Ja och godis har jag nästan slutat med också.
Känner inte mitt sockerbehov varje dag som jag gjorde förut. 

Nu så finns de väl inte så mkt mer att skriva tror jag :)


Inga kommentarer: