måndag 21 februari 2011

06.00

Nu så har vi lagat middag. 
Blev lasagne, o gott blev de,
även om de kanske blev lite mkt sås. 
Blev väl lite av en sörja, men mm.
Tur att ja var hungrig så ja kunde äta lite. 

Sen så har vi tittat på lite serier. och diskuterat
om vi ska gå o träna ikväll, men vi kom fram till det
att det är så mkt folk nu på kvällarna,
så imorgon blir de tydligen en extremt tidig morgon :O 
Vi ska försöka vara på gymmet tills de öppnar 06.00.


O köra en timmes

sen ska ja hem o ha tvättstugan i tio timmar :/ 
Men ska även göra en storstädning hela stora lägenheten ;) 
o byta sängkläder o verkligen vara en "hemmafru".
Sen tänkte jag försöka laga i ordning lite middag till Erik kommer hem.
Efter som han ska iväg och repa och sen är det nästan alltid han som lagar mat. 

Nu ska ja se om ja kan få min vilja igenom med att titta på en film innan
vi ska lägga oss. 
Vi sa de att vi skulle lägga oss kl 21,30 för o orka upp imorgon. 
Lycka till säger jag bara med att komma i säng i tid, o dessutom att ta sig upp :p


Har ett litet problem :O 
Använder just nu p-plåster
Men det är tyvärr så att man får inte så fina märken av dom,
och det är ju för att det blir en irritation på huden, 
och eftersom att plåstret sitter där en vecka i sträck så blir de kanske 
lite mkt hormoner på ett ställe på en gång. 




Så jag funderar på om man ska skaffa en spiral eller p-piller igen.
Men vad är bäst? 
Har faktiskt gillat p-plåsterna förutom att de blir de där märket då,
o sen att mina humörsvängningar e väl kanske lite väl :p 


Aja ja kommer nog på hur ja ska göra snart. 

Nu ska ja mysa ner mig i soffan o bara vara :D 

Ha de bra (:

Inga kommentarer: