måndag 28 februari 2011

Helgen lite smått

OJ OJ nu e de längesen jag bloggade. 
Förlåt för så dålig uppdatering. 

I torsdags så var de halv dag på skolan,
efter det så blev de att jag träffade min svärmor och fikade lite på stan,
och hade trevlig, sen så gick vi hem till mig o Erik där vi fixade hennes naglar,
ganska nöjd faktiskt för o vara den andra ja fixar det på :D 
Före och efter :)
 
Efter Erik och johan kommit tillbaka efter repningen så 
åkte vi till Hackås, och på fredagen så åkte ja till stan
för ja kom på att ja ville ha byxorna ja hade sett innan, så 
det var bara o hoppa på bussen o å åka in o träffa sandra :D 
(Bilder kommer imorgon)
Efter stan så gick ja till Mari o Elias o spelade lite spel o hjälpte till
lite med tårtorna som skulle vara till kalaset.



På fredas kvällen så kom några av eriks kompisar hem till 
hackås så vi åt middag o spelade Super Nintendo.
Super länge sen men kul :D 

På lördagen så var de kalas för Elias för han har ju fyllt 6 år nu :D 
Sen efter det så åkte vi till Vincent o Paulina och grattade dom till sonen deras :) 
Lilla Supersöta Atle :) 

Kläderna Atle fick av oss :)


På kvällen så blev de lite spel och så hos Robert och Mari, 
o till och med Erik tyckte om spelet. :O :)
Sen blev jag chaufför åt Petra o Peter till stan.
O sen hem o lägga sig eftersom ja jobbade på söndag mellan 7 och halv 2. 

Idag har jag jobbat igen, fast på frösön,
gick intro där idag o de gick bra =) 
Ikväll så blir de änglagård för mig och Biggan.
Medan Erik o Tobbe ska se Avatar. 

Middagen idag var ingen speciell direkt. 
 

 
 




 
Ja de blev smörgåsar och nyponsoppa :)

Nu ska ja mysa me Erik innan han går.


Puss





Inga kommentarer: