onsdag 16 februari 2011

snäll men för snäll?

Klev upp samtidigt som Erik idag,
fast ja inte har någon skola.
Men de kändes skönt o kliva upp då.
O snäll som jag är så klev jag upp o gjorde mackor som 
han kunde ha med sig till skolan till maten medan han gjorde sin
frukost. O sen packade ja hans väska. 
Hmm undra om ja kanske e för snäll ibland när ja väl kliver upp o så.
Har hunnit med att plocka i en diskmaskin, sen så har jag också 
plockat ihop mitt smink som legat på byrån i en veckas tid. 

Så nu ska ja plocka ur o i diskmaskinen igen. =) 
Sen ska ja väl gå upp på affären o skicka iväg skorna som ja fick
sålda på tradera. Roligt att dom betalar så mkt mer för frakten än skorna :p 
Sen så ska ja hem o äta. 

Men känner mig inte direkt sugen på någon mat. 
men men.
Sa de till erik igår att vi kanske ska skaffa hem en våg
så man vet ungefär vilken vikt man ligger på.
Fast han var inte riktigt säker på om vi vågade de. 
Ifall ja skulle bli besatt av att se hur mkt man väger.
Är extremt glad att jag har dig älskling, du bryr dig så mkt :D 


Ne nu måste ja verkligen gå på affärn. 
innan jennifer kommer :) 

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer: