onsdag 23 februari 2011

CSN

Träningen imorse blev inte av.
Jag var hur trött som helst, eftersom ja somnade runt
2 i natt kanske o vaknade till vid fyra, o sen 
ringde mamma vid halv 6. Tror även Erik uppskattade att sova
imorse istället för att gå o träna lite. 
För han hade då inte svårt att somna om, :P

Efter att Erik gått till skolan så somnade jag om,
och sov till halv 11 men klev nog inte upp förrän klockan 
kvart över elva, o duschade, o sminkade mig. 
Sen blev de bäddning, o plocka ihop från igår på 
bordet i vardagsrummet.
Paula tog bilen idag till skolan så man fick åka med henne,
kändes riktigt skönt, eftersom jag har satan så ont i mina
ben sen igår, riktig extrem träningsvärk... 

När vi var på gymmet igår så blev det löpbandet som uppvärmning, 
och sen körde jag benpress, så jag tränade både rumpa o ben. 
(Och de känns :D )
Sen körde jag framsida och baksida låren. 
Och sen insidan låren. O slut var jag i benen när vi kom hem.
Ska försöka ta lite bilder nästa gång jag är iväg. 
Eller mästerfotografen Erik kommer nog få göra det iaf.

Snart ska vi äta, sen ska vi väl till Henke o Kickan 
och scanna in mitt papper om att jag fått ihop 50 p
så ja kan få CSN bidrag. Gaaah att de ska vara så krångligt när man har pluggat
o ska plugga igen.
O sen vet man att det är folk som har påbörjat en utbildning läste en halv
kurs och  fått CSN bidrag, sen hoppat av,
men sen söker dom igen fast en helt annan utbildning
o får CSN på en gåg.
 
O jag klarade inte min kurs som jag läste, så jag bytte bara skola och
ska läsa exakt samma saker, men jag får inte CSN bidrag för jag var 
tvungen att ha klarat 50 poäng. 
Konstiga jävla reglar, ja ska ju för fan läsa samma kurs,
fast denna gång inte på distans. 
Och ja trodde mina lärare hade gjort det,
så fick ja reda på igår kväll att ja var tvungen att skicka in intyget själv
så tack snälla snälla Henke o Kickan som låter mig låna eran scanner.

Ne som sagt mat var de innan ja spricker.

Ha en bra kväll alla

Inga kommentarer: