tisdag 15 februari 2011

Tjejfilm

Jaha va man kan känna sig hjälplös ibland!
Men de är väl så, man vet ju att de iaf blir bra =)

Ja idag så skulle ja ha varit iväg o tränat ikväll egentligen.
Men hade ingen energi när ja kom hem. :/ 
O hungrig som ett as var jag dessutom. 
Sen pratade ja me Jennifer så hon kom förbi,
när hon ändå skjutsade sin bror till sin träning. 
Så vi tittade på Sofias änglar, förra veckans avsnitt.
O att människor får ha de så jobbigt.
De visar ju ännu en gång att livet är orättvist. 

Sen så kom erik hem ungefär 
när jennifer hade åkt. 
Men ja har fortfarande ingen energi.

Så imorgon blir de en stressig dag. 
Då har ja även klämt in o ska träffa Jennifer o se dagens avsnitt av 
Sofias änglar :) 
O hon kommer runt elva, o innan de tänkte ja försöka
städa hela lägenheten eller iaf plocka ihop.
Sen så ska ja hinna försöka trycka i mig lite mat.
Och även träna.

Jag mår så mkt bättre av att jag 
tränar just nu när jag börjar äta igen. 
Men nu har ja inte tränat på en vecka,
förutom att jag har gått typ 2-3 mil tre dagar, o så.

Ne nu ska ja mysa ner mig i sängen så ja orkar kliva
upp imorgon så ja hinner med ALLT.

Härligt när dagarna är fullspäckade. 


Jo just de, funderar på en tjejkväll på fredag me lite "tjejfilmer" gotta o cider :D 
MUMMA

Puss

Inga kommentarer: