måndag 14 februari 2011

Badrum

Idag så vart de jobb för min del .=)
Dom ringde vid kvart i 7 typ o frågade om ja kunde komma och jobba kl7,
men frågade om jag kunde komma lite efter,
eftersom att de tar typ en kvart o gå till jobbet.
Så ja kom till jobbet runt halv 8.
O jag har insett vad skönt det är att ta en morgonpromenad,
men fick även mycket promenader hit o dit idag på jobbet.
De börjar verkligen kännas som att jag valt rätt utbildning.
Jag älskar verkligen att jobba med folk. :D 

Haha igår när min älskling kom hem så hade han med sig Johan,
o dom lyssnade på allt annat än bra musik. 
Så ja önskade verkligen att vi hade en tvåa igår så ja kunde
stänga in mig i ett annat rum o lyssna på ngt annat :p
O sen så började vi att titta på lägenheter, lite köpes lägenheter :P
Och jag sa de att jag skulle ha ett badkar. 
Då börjar deras diskussioner.

E- ja men vi kan ju ha ett badkar i vårat badrum
(Badrummet är extremt litet)
J- Ja man kan ju bygga ett.
E- ja, tänk o bygga en badtunna som man står i så får man fylla i vatten 
så badar man så.
J-Ja eller att man tätar badrumsdörren och fyller hela badrummet med vatten,
så kan man bada där.

Haha men va? ja de e iaf kul o lyssna på dom :P 
skulle vara kul o se hur dom lyckas att fixa de där badkaret. :P 

Puss 

Inga kommentarer: