lördag 19 februari 2011

2011-02-19

Igår blev det en sen kväll, =) 
Vart ingen utgång med sara, o ingen tjejkväll.
Men Jennifer kom förbi iaf o tittade på en film. o lite serier.
Vi tittade på The last song 

Och OTH
(bilderna är lånade från google)

O så satt vi o pratade, så hon gick vid kvart över ett för o hinna med halv två bussen hem.
Så när hon gick så gick ja o la mig, o somnade en sväng.
Vaknade av att erik ringde två gånger typ. 

Men ja kommer inte ihåg att han ville något speciellt, :P
Så var ju vaken när han kom hem, så ja somnade väl inte förrän kl 3 kanske?? 

Och vaknade av att mamma ringde o väckte mig kl 9 imorse. 
Tur jag var trött så att jag kunde somna om, och vaknade igen vid tolv. 
=) 

Så nu har jag nyss ätit lite frukost, men var inte så speciellt hungrig.
Måste väl kanske hoppa in i duschen och bli människa igen,
så jag inte skrämmer iväg resenärerna på tåget idag. :P
-----------------------------------------------------------------------------------------

Undra om livet blir lättare om man inte har ngt planerat eller
några förhoppningar? 
Man kanske blir mindre besviken då.
Man kanske ska försöka med de, så får man väl se. 

Ha en bra dag alla

Inga kommentarer: