söndag 13 februari 2011

Bantning?

Nu är man hemma igen efter att ha Grattat svärfar :) 
Men ja var lite trött, sovit lite dåligt i natt.
Så på vägen hem så somnade ja i bilen, mellan Hackås o stan.
Det tar ungefär 40 minuter? Hur fan hann ja somna på de?? 
Men mkt piggare blev ja inte. 

Sitter nu hemma själv o tittar på top modell 15! 
Hur många säsonger är de egentligen? 
Men de roligaste e iaf fajterna dom har med varandra :P 
Men ser dom inte ut som en pinne e dom tjock?!
Va e de för jävla snack??? 
Man ser faktiskt vilken extrem inverkan de kan ha på människor,
unga människor mest. Dom som läser tidningarna,
och bara ser bilder på tok smala tjejer. 
Ne inte undra på att de blir mer bantning och ätstörningar.

Illa nog kan de även vara många gånger att dom vuxna inte märker de heller
för att alla ska vara så smal.

Kan ju säga så mycket som att det med att banta har jag försökt att ge upp.
Idag så började dagen med ostkrokar och chips o dipp från igår :)
Sen vart de lite kakor o bullar i hackås :) 
O sen så belv de tacos, o i min tacos har jag köttfärs, bröd o ost :P 
Sen kiwi efter de. Så nyttig e ja då inte, 
Men jag tränar så jag vet att jag kan äta de där. 
 






 

Men jag vet iaf så mkt om att gå ner i vikt är att inte äta så lite som möjligt 
o träna så mycket man orkar.
För då blir du inte smal av maten du äter utan allt du äter sätter sig på 
din kropp då.
Så det är bättre o äta 5 gånger om dagen, och tränar två till tre gånger i veckan.
Men skippa inte maten.
Det märkte jag att de gjorde skillnad. 

Har faktiskt gått ner mer av att äta o träna än att skippa o äta.
MEN ja vill inte gå ner nå mer nu. Utan ska stå still där jag är :)

Ne nu ska ja se om de finns något mer bra på tv:n ikväll o se på :D 
Puss




1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå, ja hinner somna mellan fåker å hackås :P Så de e inte så svårt faktiskt. / Emelie Ö