tisdag 22 februari 2011

Det blev ingen dundermiddag idag.
Det blev bara spagetti, köttbullar och korv, =) 
Mums blev de iaf. O så klart flaskvatten. 
Är lite för feg för att våga dricka vatten ur kranen än.
¨Känns som de ska finnas så mkt kvar av dom där 
parasiterna.
O de e fan inte nice o åka dit o få dom.
Så då känns de bättre o dricka "Hackås vatten" istället :P

Nu så har Erik åkt iväg o ska repa lite.

Själv ska ja väl kanske köra ett Zumba pass. 

Men mina ben e helt slut efter gymmet imorse o promenaden och 
allt springande ner till tvättis i 10 timmar :P
Så får se. 
Det blir kanske bara OTH också. 
=) 

Hm, ikväll så är det ju Sofias Änglar på 5:an.
Synd att jag inte kan titta på det på en gång, 
eftersom vi har typ alla kanaler utom 5:An 
Gaaah. 
Jag får helt enkelt titta på det på tv5play lite senare :) 

Ne nu ska jag plocka ihop efter maten o diska lite o så =)
O på torsdag kommer svärmor hit o så ja ska fixa naglarna på henne.
Jag hoppas hon blir nöjd :D 

Ha de alla! <3

Inga kommentarer: