tisdag 22 februari 2011

städning hela dagen lång!

Dagen började med att vi faktiskt tog oss upp klockan halv 6, 
klädde på oss och gick iväg till Fristilen och jag körde slut
på mina ben.
kommer ha en extrem träningsvärk imorgon :)
Men tänk så skönt :D 
Såg ut som min älskling också hade riktigt ont i benen ;)
Så imorgon kommer de bli ännu mer träning på morgonen :D 
O sen så blir de skola från 13-16, =) 

Sen har jag haft tvättstugan från sju, så satte igång första maskinen
innan vi gick iväg o tränade så den var klar när vi kom tillbaka :D 
Har tvättat typ 5 maskiner idag, o manglat handdukar, så ska snart ner och vika
allt och mangla sängkläderna också.
Vadå vuxenpoäng. :) 
Pratade med Biggan så då blev de en promenad en sväng också mitt på dagen =)
Och sen kaffe och bara prata lite skit ;)

Så nu har ja plockat bort alla kläder som legat på soffan och hängt in, 
bäddat rent i sägnen, o ska alldeles strax städa toaletten, blääää .:/ 

Ne nu ska ja inte spilla mer tid o skriva just nu,
skriver mer ikväll =)

Ha de bra


Inga kommentarer: