torsdag 10 februari 2011

Skola, mat, zumba m.m

Nu är de andra veckan på skolan,
och tycker de känns riktigt bra än så länge :)
Idag började vi våran första kurs "voms" - vård och omsorgsarbete. 
 
Och nästa vecka ska vi börja med psykologi. 
Känns som de här kan bli riktigt bra :D 

Iaf idag så blev jag bjuden på lunch av Ulrika :)
Tack Ullis de var jättegott. :) 

Och du vet de att det bara är att ringa när du vill, vilken tid på dygnet som helst.
Svarar jag inte så ringer jag upp :) de vet du :)

Ja o idag när jag var o åt lunch med Ulrika o Jonas, så ringde jag Erik
och sa att han fick ju gärna komma o äta med oss. 
Men De hann han inte för han var på väg från skolan,
sen skulle han iväg o repa. :P 
Sen ringer han en halvtimme efter, o frågar vart jag är,
för då har han glömt nycklarna på skolan i hänglåset på skåpet :p 
Så han tog sig inte in.
De blev att bara åka hem så han skulle hinna byta om och fika lite.
Så nu tror jag att jag ska köra ett zumba pass, och sen bädda sängen o så,
och efter de ska jag laga mat så den e klar när min älskling kommer hem . 
=)

Har fått lite tider o jobba i helgen, de känns riktigt bra.
=) 
Jobbar Fredag kväll och lördag morgon på Odenslund så de 
blir även lätt att ta sig dit :D
Ne nu ska ha börja så ja hinner klart innan Erik kommer hem igen :D 

Puss

Inga kommentarer: