söndag 20 februari 2011

Helgen i ord och bilder

Nu så har denna helg gått. 
I fredags så var de egentligen tjejkväll som var på schemat, 
sen blev de kanske bestämt att vi skulle ut.
Men de blev inget av det, så Jennifer kom förbi 
lite senare och såg på film o serie och lite bilder och så.
=) 
Sen så drack jag någon rosa pantern,
och hade riktigt trevligt. 
 

 


Sen så på lördag så sov jag länge, enda fram till 
tolv men sen så orkade jag inte kliva upp riktigt, 
så klockan ett klev jag upp och åt frukost och duschade och 
gjorde i ordning mig för att åka iväg o jobba på tåget. 
O ta en tur till Storlien fram och tillbaka =)
Sen när jag kom tillbaka till stan så mötte jag upp Biggan som
följde med hem o såg på film o drack lite vin.
Var riktigt trött igår när hon gick hem. 
Hon gick hem kl 3 o jag somnade kanske 10 över :P 
Men trevligt var det. 

Älskling <3

Biggan :)

O idag har de varit en kanon dag.
Förutom att jag var riktigt trött alltså. 
Klev upp o duschade, hittade kläder o fixade håret.
Och jag begav mig till Gamla Teatern där de var modell för en dag. 
Fick sminkning och fotografering. 
O jag är så extremt självkritisk och gillar inte en enda bild.
Men dom tog 73 st bilder, och jag var nöjd med 69 st. 
Vad hände. Dom  måste ha varit riktigt duktig på att knäppa kort :D 
Köpte inga kort. Men men.
Så tog två kort när ja kom hem :P 

Sen efter de vart de nån timme med älsklingen, sen 
åkte jag till ulrika och spelade bingolotto. 
Var ett nummer helvete ifrån att vinna en volvo. gaah :@


  
Lite bilder ifrån kvällen :D

Nu Wallander, sen sova
Ha de bra alla

Inga kommentarer: