söndag 6 februari 2011

Underbar helg :)

I helgen har det varit folk omkring oss varje dag tror jag :D 
men kul har det varit.
I på torsdan så var vi och firade mamma, så jag åkte buss hem på fredagen,
så jag hann hem till testet jag gjorde för TBC.
(så Imorgon ska ja tillbaka och vaccinera mig 
så jag får göra praktik.)

Erik och Kalle kom lite senare vid elva ungefär och skulle fixa lite saker i lägenheten.
(Så nu har vi en lampa ovanför bordet i köket, en hatthylla som verkligen sitter och 
en hylla i duschen så allt slipper stå på golvet i duschen.)
Efter dom var klar så gick Erik till Tobbe och spelade tv-spel.
När han väl kom hem gjorde vi oss i ordning för en thaikväll hos Tobbe och Biggan,
Som jag trodde skulle bli lugn :P 
Var iaf riktigt god mat, sen så vart de lite cider och likör, och sen krogen.
Jag fick äntligen se min älskling dansa på krogen. O ne han var inte nykter. ;)
 
Kul hade vi i alla fall. :)
På lördagen så var jag seg, riktigt seg menar jag då, men de var de värt.
Följde med Ulrika och Jonas och åt lunch på Tages, och fick i mig en strips och en cola.
Var inte så speciellt sugen på någonting annat just då :P
=)
Men de syntes nog att man precis klivit upp ur sängen :P
Sen på kvällen blev de middagsbjudning här hemma hos oss med Ulrika och Jonas.
Men denna gång en nykter kväll. Vart cola hela kvällen ;D 
Såg Paranormal Activite 2, o den var HEMSK.
så jag sov med lite lampor tända i hela lägenheten. :P

Idag har jag äntligen fått ut Julen riktigt.
Har nu bytt gardiner i kök och vardagsrum/sovrum, de gjorde jag medan Erik var iväg
och repade :)
Sen bakade jag en kladdkaka till Erik med smält nougat på.

Och lagade även mat. De blev ugnsstekt falukorv med mos. 

Sen har vi sett lite filmer nu ikväll o proppat i oss Chips o drickan som blev
kvar från igår, så imorgon blir de tvättstuga hela dagen, sen träna :D 

Ne nu ska vi fortsätta se film :)

Puss

Inga kommentarer: