måndag 23 maj 2011

2011-05-23

Nu så e Erik hemma en sväng, innan 
han åker iväg till replokalen. =) 
Vi har hunnit ner på stan en sväng och 
sen hem och lagat mat.
Och suttit och myst. 
Så nu efter att han åkt funderar jag på att
ta en promenad i min ensamhet, om de inte e så att någon kanske vill
följa med. Men även sätta mig o skriva lite till skolan.
Undra om man hinner med ett One Tree Hill avsnitt också innan
han kommer hem igen :P 

Känns som ja vill hinna med så mkt mkt mkt mer 
än vad jag gör. Kanske ska stressa på lite mer så man hinner. 

Sitter o letar efter en födelsedagspresent, och
en studentpresent. Men fan så svårt de e o hitta något :/

Undra om jag ska gå o köpa mig lite flera block till skolan 
imorgon, eftersom vi kommer att starta många kurser nu under 
några veckor...

Inga kommentarer: