måndag 9 maj 2011

Praktiken

Nu har man gjort 5 timmar på praktiken,
och jag trivs så jävla bra.
Och jag har sagt hej då till en av personalen, som jobbar natt på 
onsdag sen hinner ja inte träffa henne ngt mer innan jag sluter :( 
Kanon härlig tjej. 
Sen har ja även sagt hej då till en av brukarna för att om ja inte hinner träffa henne
imorgon på "ett himla liv" så va de också sista gången på praktiken.
För hon åker hem till sina föräldrar på onsdag morgon. :/ :) 

Att jag skulle få en praktikplats som ja skulle trivas så underbart bra på, trodde ja inte,
inte så att de skulle kännas svårt att sluta praktiken. 
Kommer ju grina på fredag då jag slutar. Kommer krama alla brukare 
HUR mkt som helst. 
Dom som bor där, dom e verkligen (som ja säkert skrivit 10000 ggr),
extremt härliga människor.

Men innan praktiken så cykla jag till lär centrum och träffade
Cornelia och Sara. Sen cyklade vi till stan där vi gick in på forex så
C kunde växla lite pengar. Hon åker ju utomlands på lördag.. FUSK ;)
Sen tog vi o satte oss o tog en glass :D MUMS... 
Efter glassen så cyklade dom hem och ja fortsatte en sväng på stan,
o letade en lite mindre väska, som man kan ha när man e på stan. 

Och nu sitter ja i soffan med min älskling, så snart antar jag att de blir 
big brother. 

-----------------------------------------

Imorgon så ska jag träffa mamma på stan en sväng, de e som hon säger, evigheter sen vi träffades.
Och sen ska ja även träffa Sandra innan hon börjar jobbet. 
När jag ändå e på stan så ska jag hämta ut biljetterna till 
"Ett Himla Liv" 
som jag, Erik, Anki, Erik, Benke (den erik går med på praktiken och Benkes fru. :P
Och på onsdag då ska vi iväg o titta på en lägenhet. 
WIE WIE WIE, hoppas den e bra o inte allt för dyr. 

Nu blir de sängen.  sov gott alla

Inga kommentarer: