tisdag 31 maj 2011

lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, övertrött
Favoritgodis: Choklad, bara för att jag inte får äta de.
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm, ska ja skriva allt? Lök, svamp, brokoli, varma grönsaker, mkt mer.
Kläder just nu: Två långa linnen, och mjukisar.
Musik just nu: Ingen alls, då väcker jag han som sover.
Vad sa du senast: "god natt, älskar dig"
Sommarplaner: Jobba, ev. flytta, skola
Fisk eller badkruka: Älskar ju o bada, o fisk e bara äckliga o ta i :P
Saft eller alkohol: Saft oftast
Hur många kuddar sover du med: två, en ovanför huvudet, o en under :P
Favoritväder: SOL och värme! Men snö för då kan man åka slalom, svårt...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, mat, o han jag delar nyckel med :)
Spelar du nåt instrument: Nej, skulle jag göra de skulle nog alla gå ut :P
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare på senare dar.
Bästa film: Oj, the last song.
Tror på liv på andra planeter: Hmm, ibland!
Kommer du ihåg din första kärlek: Nja, lite smått
Älskar du henne/honom fortfarande: EH ne, vi har inte haft kontakt på många år.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inga ja vet om.. Vilken dålig kompis ja är :O
Tror du på mirakel: Japp!
Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte, kärlek är fantastiskt, hel underbar
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Njäe,ibland, men finns inge bättre än o bli kittlad under fötterna =)
Snarkar du? Inget jag hört talats om, men pratar i sömn gör jag :) Stjärntecken? Oxen
Rädd för insekter? Ne men gud så äckliga dom e.Det här är jag bra på: Oj, ingen aning,
Bästa bok? "Längesen jag läste en bok :O
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga, och vara starkast i världen!
Vad vill du jobba som? Oj, pluggar ju till USKA nu, men vill fortsätta sen, men vet inte till vad bara.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Japp.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har pierca mig i ansiktet, o tatuera vill ja men vet inte vad. .
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat!
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Den dagen ska ja nog vara riktigt borta,
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger, om ja inte använder kniv, då e de vänster :P
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Aldrig.
Anser du att du är stark? Fysiskt, nej. Psykist, nja
Brukar du sola? Inte direkt,
Röker du? Nej
Snusar du? Nej o har aldrig testat
Använder du knark? Absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Både och

Inga kommentarer: