torsdag 12 maj 2011

jobb, mat, praktik

Idag så har ja hunnit med att jobba i 6 timmar, =)
Så nu har jag precis kommit hem efter jobbet, o ska snart börja laga lite mat,
så att jag hinner klart med de, och vila innan praktiken.
Tror min sambo blivit lite bortskämd av mig, av att jag försöker laga mat
dom dagar jag har tid, så de bara är att värma de.
Men i helgen så e de han som har tvättstugan, har han lovat,
men vi får väl se ;) o se om ja får någon hjälp att verkligen göra en STOR
städning här hemma. Eller om ja de blir att jag gör de själv. 

I morgon så är de sista dagen på min praktik :/ känns så ledsamt. :/ 
Jag trivs verkligen där uppe =) 
Men sommarjobb e fixat, kommer ut mer sen, :P 

---------------------------------

Tyvärr så regnar de idag, och är ett tråkigt väder :(
Men de har ju iaf varit fint o varmt några dagar, men min fleacejacka 
e verkligen med mig överallt. 

Det har ju blivit väldigt mycket text nu bara men bilderna kommer senare
när Erik fixat mitt internet på min dator som han fick bort :P 

Ne nu ska ja börja här hemma :D 



Inga kommentarer: