måndag 9 maj 2011

Badhus, promenad, himla liv

I helgen så har ja haft praktik, vi skulle göra en helg under dessa fyra veckor,
så min blev nu.
20 timmar på två dagar. men kul har de varit, o ja sörjer för att det är sista veckan 
på praktiken :(
Och ja kommer träffa dom ikväll, på torsdag o fredag.
För imorgon e ja ledig o på onsdag ska ja på teater med en av dom. 
Kommer ju grina när ja ska sluta :P 

Men i lördas så var vi på badhuset, var väl där ungefär 3-4 timmar, sen så hon ja skulle vara med
hade besök så fanns inte och göra så mycket, men de gick bra ändå.
Eftersom Ellen en av vikarierna och jag började prata, och de kom fram att hennes kille
kommer från Dalarna, de lilla stället Avesta där ja också bott.
Och hans lillasyster visste vem min bror var. Och hur hon visste de, var komplicerat till slut,
så idag orkar ja inte skriva de :P
Och hon hade sett mig, o ja kände igen henne men inte mer än så :P
Så tiden gick ganska fort ändå på slutet.

Igår söndag så var vi ute och gick i fyra timmar, var av att vi var hem till gruppboendet en sväng o vilade
och käkade lunch också innan, vi fortsatte. 
Sen så blev de middag och titta på lite filmer om ett himla liv.

Och de ett med himla liv, sitter ja nu och tittar efter biljetter till,
för att jag och Erik ska gå på de imorgon =) 
Ska bli så kul =) har ju varit och sett när dom tränat, 
så lite vet ja ;)

-------------------------------------------------
Igår när ja kom hem från praktiken så gjorde ja i ordning lite gurkstavar, och dipp och citron vatten
och vi satt och tittade på Big Brother. och bara myste, de var verkligen 
evigheter sen. Vi har inte haft tid, vi träffas knappt nu :/ så ska bli mysigt o träffa han imorgon kväll =) 

Just nu så sitter jag och väntar på att Cornelia ska komma o så blir de stan en snabb snabb sväng
innan praktiken.
Och imorgon blir de stan med min mor, om ja inte får åka in o jobba. 


Inga kommentarer: